Contactmogelijkheden

Heb je een vraag over een van de producten, een product op maat  of over je bestelling? Neem dan contact met ons op via de onderstaande contactmogelijkheden.

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn product?

Zodra je je bestelling geplaatst heb, start ik met ontwerpen. Je preview zal binnen 1-3 werkdagen af zijn. Na goedkeuring van je preview, deze wordt per mail verstuurd, word de bestelling gedrukt en verzonden. Let op: Bij portretten en posters is er een akkoord nodig voordat ze mogen worden verzonden. 

Na akkoord start je verzendtijd.

Indicatie verzendtijden per product:

Digitaal: 0 werkdagen (Per mail)
Print A4: 1-2 werkdagen
Print A3: 1-2 werkdagen
Canvas: 4-5 werkdagen*

Producten zonder personalisatie worden binnen 1-2 werkdagen verzonden. Niet alle maatwerk producten bevatten een preview. Denk hierbij aan producten waar alleen een naam in gegraveerd of gedrukt word. 

*Deze artikelen worden door een externe partij gedrukt en verzonden, je zult hier geen track-and-trace code van ontvangen.

Kan ik mijn bestelling kosteloos annuleren?

Maatwerk/gepersonaliseerd producten:

Je kunt je bestelling kosteloos annuleren wanneer er nog geen werkzaamheden zijn verricht. 

Mocht je de preview ontvangen hebben en niet tevreden zijn dan wordt je preview natuurlijk nog aangepast naar wens. Uiteraard wel in de naar jouw gekozen/bestelde stijl. Maatwerk producten worden met grote zorg op maat gemaakt en zijn uitgesloten van herroepingsrecht.

Bij alle artikelen staan voorbeelden en beschrijvingen vermeld van hoe het product wordt opgeleverd. Mocht je vragen hebben over een artikel kun je altijd mailen naar: info@bijzonder-cadeau.nl.

Regulieren producten: 

Graag een mail sturen naar info@bijzonder-cadeau.nl met je order nummer en reden van retour. Retourkosten zijn voor de klant zijn/haar rekening.

 

Krijg ik mijn ontwerp te zien voor dat hij gedrukt wordt?

Bij producten waar een preview geleverd zal er altijd eerst een preview verstuurd worden naar het door jouw opgegeven e-mailadres. Pas na akkoord en/of eventuele wijzigingen wordt de bestelling gemaakt.

Niet alle maatwerk producten bevatten een preview. Denk hierbij aan producten waar alleen een naam in gegraveerd of gedrukt word. 

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, zodra de bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging met een persoonlijk Track&Trace-nummer van PostNL. De mail wordt verstuurd naar het door jouw opgegeven e-mailadres

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Ja, je kunt je bestelling binnen 14 dagen na aankoop terugsturen. Dit kan alleen wanneer het artikel beschadigt of foutief is. Artikelen die op maat gemaakt worden kunnen niet opnieuw in de verkoop. Deze artikelen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Lees meer hierover in de algemene voorwaarden.

Mijn artikel is beschadigd bezorgd en nu?

Oei dat is vervelend! Wanneer een artikel beschadigd is aangekomen mag je een mailtje sturen naar info@bijzonder-cadeau.nl 

Graag in de mail je order nummer vermelden zodat ik de bestelling er makkelijk bij kan pakken. 

Wanneer de bestelling beschadigd is afgeleverd door de leverancier. Helaas proppen ze soms met de posters de volgende foto’s mee leveren: 

– Buitenkant doos met verzend sticker

– Binnenkant doos 

– Inhoud van de bestelling 

 

Volg Bijzonder cadeau op social media